H&M in Romania



Am fost foarte fericita sa aflu ca s-a deschis magazinul H&M in centrul comerical AFI Palace Cotroceni. Firma suedeza a investit bani frumosi in reclama iar rezultatul a fost pe masura asteptarilor: o coada de 150 metri la care au stat aproximativ 1000 de oameni.Unii nu au fost deloc iritati de "ingramadeala" de la deschidere. Primii 100 de vizitatori au primit câte un cupon din partea H&M, cu o reducere de 80 de lei.

Am reusit sa ajung abia azi si nu am fost deloc dezamagita. Apele s-au mai linistit,nu am stat la coada, dar in magazin era aceeasi aglomeratie.Te agatai in umerasul vecinului si din cand in cand te loveai de cate o geanta. Ca sa intri in cabina de proba trebuia sa astepti 10 minute, dar asta nu supara pe nimeni. Oamenii erau cu bratele pline de produse si nimeni nu parea sa fie deranjat de coada de la cabina sau de la casa. Am fost destul de debusolata si in acelasi timp entuziasmata.Atat de entuziasmata incat mi-am facut timp sa analizez in detaliu fiecare piesa vestimentara.

Am gasit exact ce ma asteptam sa gasesc: haine de calitate la preturi accesibile. Am apreciat structura magazinului si faptul ca desi era destul de multa aglomeratie, hainele nu erau aruncate intr-o mare gramada. Angajatii erau atenti la fiecare amanunt.

Tinutele H&M sunt lejere, caracterizate de un "chic practic" as putea spune si se potrivesc unui public larg. Cred ca acesta este secretul succesului firmei suedeze. H&M stie cum sa creeze moda pentru oameni.

0 comments:

Post a Comment

Copyright @ Andreea | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger